Reklamace
Jak postupovat pokud:
je přijaté zboží poškozené
nebo bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nám podrobnosti na náš mail: 1trefa@seznam.cz
a my budeme bez odkladů reagovat. Pokud posíláte zboží k reklamaci, doporučujeme přiložit:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
- popis závady a vaše kontaktní údaje.
Reklamace bude vyřízena podle zákona ve 30denní lhůtě.
Reklamační protokol
V případě zaslání reklamace poštou, můžete použít reklamační list.
Seznamte se s reklamačním řádem
- Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení.
Reklamaci můžete osobně předat na adrese Trefa vojenský prodej, 539 41 Kameničky125 - V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, nebo poštou, přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku, adresa je stejná: Trefa vojenský prodej, 539 41 Kameničky 125.
- Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží a vyplněný vzorový reklamační formulář.